Chat with us, powered by LiveChatPrekės grąžinimas ir garantinis aptarnavimas | LEMONA
Sveiki atvykę į naują svetainės versiją! Jei norite grįžti į senąją versiją - spauskite čia

Prekės grąžinimas ir garantinis aptarnavimas

Prekių grąžinimo sąlygos

Internetinės parduotuvės www.lemona.lt Pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai Pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Pirkėjas yra atsakingas už prekių komplektaciją, supakavimą ir pristatymą Pardavėjui.

Prekės gali būti grąžinamos UAB „Lemona“ parduotuvėse (UAB „Lemona“ parduotuvių adresus rasite čia) arba siunčiamos kartu su užpildytu prekių grąžinimo aktu, debetine sąskaita arba krovinio važtaraščiu, ant siuntos nurodant rekvizitus: UAB „LEMONA“, Islandijos pl. 217, KAUNAS, LT-49165, Lietuva, Tel.Nr.: +370 (650) 04145.

Grąžinimo aktą atsisiųsti galite čia: Prekės grąžinimo aktas.

Grąžinant prekes UAB „Lemona“ parduotuvėje, būtina su savimi turėti pirkimo dokumentą: PVM sąskaitą faktūrą arba pirkimo čekį.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos būklę, Pardavėjas per 14 dienų grąžina Pirkėjui pinigus, sumokėtus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.

Prekė turi būti grąžinama tvarkingoje originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės.

Pirkėjo teisė atsisakyti su Pardavėju sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties netaikoma: 

  • sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
  • sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
  • sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
  • sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
  • sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos.


Skundo dėl brokuotos, kokybės neatitinkančios ar nepilnos komplektacijos prekės teikimas

Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, yra brokuota ar nepilnos koplektacijos Pirkėjas gali kreiptis į UAB „Lemona“ parduotuves arba pateikti skundą elektroniniu paštu [email protected]

Teikdamas skundą Pirkėjas turi nurodyti sekančią informaciją:

  1. Prekės užsakymo arba PVM sąskaitos faktūros, arba pirkimo kvito numerį;
  2. Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);
  3. Prekės pakuotės nuotrauką;
  4. Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

Teikdamas skundą, Pirkėjas turi nurodyti pageidaujamą pretenzijos sprendimo būdą:

  1. Brokuotą prekę prašoma pakeisti kokybiška preke; 
  2. Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
  3. Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 dienų. 


Garantinis prekių aptarnavimas

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo Pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.

Kiekvienos Pardavėjo parduodamos prekės pagrindinės savybės bei suteikiamos garantijos laikotarpis nurodomi prekės aprašyme internetinėje parduotuvėje www.lemona.lt.

Prekių garantinio aptarnavimo darbus atlieka UAB „Lemona“ Garantinio aptarnavimo skyrius.

Nustačius pirktos prekės kokybės trūkumus, galite kreiptis į Garantinio aptarnavimo skyrių el. paštu [email protected] pateikiant užpildytą garantinio remonto lydraštį  arba pristatyti į UAB „Lemona“ parduotuves (UAB „Lemona“ parduotuvių adresus rasite čia), arba išsiųsti kartu su užpildytu Prekės garantinio remonto lydraščių, ant siuntos nurodžius rekvizitus: UAB „LEMONA“, Raštikio g. 26, KAUNAS, LT-50130, Lietuva.

Prekės garantinio remonto lydraštį atsisiųsti galite čia: Prekės garantinio remonto lydraštis 

Pirkėjas dėl garantinio prekių aptarnavimo klausimų gali kreiptis el. pašto adresu: [email protected]

Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 7-28 kalendorinių dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui. Jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio arba prekė pristatoma gamintojui, garantinio aptarnavimo laikotarpis gali būti ilgesnis nei 28d. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.


Pažeista siunta

  • Užsakymo metu nurodytu adresu pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų: apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
  • Siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
  • Patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;

Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.


Kita informacija

Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu [email protected].

Prašymus ar skundus dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/.

Išsamias internetinės parduotuvės www.lemona.lt pirkimo-pardavimo taisykles rasite čia.