Chat with us, powered by LiveChatDUK | LEMONA
Sveiki atvykę į naują svetainės versiją! Jei norite grįžti į senąją versiją - spauskite čia

Accordion with symbols

In this example we have added a "plus" sign to each button. When the user clicks on the button, the "plus" sign is replaced with a "minus" sign.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Dažniausiai užduodami klausimai

 

Koks parduotuvių darbo laikas?

Parduotuvių darbo laikus gali rasti čia.

 

Kaip greitai suruošiamas užsakymas atsiimant parduotuvėje?

Pateikus užsakymą darbo dienomis iki 16:00, užsakymą suruošiame per 2 val. Užsakymai, gauti po 16:00, suruošiami sekančią darbo dieną. Svaitgalį ar švenčių dienomis pateikti užsakymai, ruošiami sekančią darbo dieną. Apie suruoštą užsakymą informuojame SMS žinute ir el. paštu.

 

Nepavyksta užsiregistruoti.

Registracijos klausimais prašome kreiptis bendruoju pagalbos telefonu +370 70 035 035, Live Chat pokalbių sistema mūsų interniatiniame puslapyje arba [email protected]

 

Ar galima grąžinti prekes?

Prekes pirktas internetu galite grąžinti per 30 d. Karantino laikotarpiu grąžinimas parduotuvėje nėra galimas. Grąžinams prekes siųskite mums į Centrinį sandėlį. Adresas: UAB „Lemona“ Centrinis sandėlis Islandijos pl. 217, Kaunas, 49165. Pridėkite užpildytą prekių grąžinimo aktą, kurį rasite mūsų interniatiniame puslapyje https://www.lemona.lt/garantine-informacija

 

Kur galėčiau kreiptis dėl prekės garantinio aptarnavimo?

Dėl prekės garantinio aptrnavimo kreipkitės el. paštu [email protected]. Nuorodoje rasite detalesnę informaciją: https://www.lemona.lt/garantine-informacija

 

Nepavyko apmokėti užsakymo per el. bankininkystę. Kaip galėčiau pakartoti mokėjimą?

Dėl užsakymo apmokėjimo prašome kreiptis bendruoju pagalbos telefonu +370 70 035 035, Live Chat pokalbių sistema mūsų interniatiniame puslapyje arba [email protected]

 

Kokį mokėjimo būdą rinktis, apokant pagal išankstinę sąskaitą?

Rinkitės 3-čią mokėjimo būdą „Kiti mokėjimai“. Vadybininkai patikrina užsakymą, rezervuoja prekes ir atsiunčia išankstinę sąskaitą el. paštu.

 

Kokį mokėjimo būdą rinktis įmonėms turinčioms sutartis?

Rinkitės 3-čią mokėjimo būdą „Kiti mokėjimai“. Užsakymas bus vykdomas pagal sutarties sąlygas.