Skundo dėl brokuotos, kokybės neatitinkančios ar nepilnos komplektacijos prekės teikimas
Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, yra brokuota ar nepilnos komplektacijos Pirkėjas gali kreiptis į UAB „Lemona“ parduotuves arba pateikti skundą per 14d. nuo prekių perdavimo Pirkėjui.
Skundo teikimo formą galite rasti čia:
Teikdamas skundą Pirkėjas turi nurodyti sekančią informaciją:
- Prekės užsakymo arba PVM sąskaitos faktūros, arba pirkimo kvito numerį;
- Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);
- Prekės pakuotės nuotrauką;
- Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.
Teikdamas skundą, Pirkėjas turi nurodyti pageidaujamą pretenzijos sprendimo būdą:
- Brokuotą prekę prašoma pakeisti kokybiška preke;
- Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
- Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 dienų.
Pažeista siunta
- Užsakymo metu nurodytu adresu pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų: apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
- Siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
- Patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.
Kita informacija
Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu [email protected].
Prašymus ar skundus dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/.
Išsamias internetinės parduotuvės www.lemona.lt pirkimo-pardavimo taisykles rasite čia.