Pristatome „LiveChat“ klientų pagalbos internetinę liniją!
Džiaugiamės galėdami pristatyti „LiveChat“ pagalbos funkciją, kuri yra svarbi mūsų įsipareigojimo teikti išskirtines klientų aptarnavimo paslaugas dalis. Tiesioginio pokalbio funkcija leis Jums realiu laiku susisiekti su kompetentinga LEMONA electronics komanda ir akimirksniu gauti asmeninę pagalbą bei atsakymus į rūpimus klausimus.
Kodėl verta rinktis palaikymą pokalbiais gyvai?
- Pagalba realiu laiku: nereikės laukti atsakymų el. paštu ar skambučio telefonu – greitą atsakymą į rūpimą klausimą gausite iškart.
- Individualūs sprendimai: kvalifikuota klientų aptarnavimo komanda galės pasiūlyti būtent Jūsų individualius poreikius atitinkančius sprendimus taip užtikrindama geriausią apsipirkimo patirtį.
- Patogumas: naudokitės tiesioginių pokalbių pagalba bet kur ir bet kada – diegti papildomos programinės įrangos ar skambinti telefonu nereikia, pokalbiai vyksta tiesiogiai per mūsų svetainę.
- Daugiakanalis palaikymas: be tiesioginių pokalbių, taip pat siūlome pagalbą el. paštu ir telefonu. Galite rinktis Jums patogiausią bei Jūsų individualius poreikius geriausiai atitinkantį būdą susisiekti ir užduoti rūpimus klausimus.
Kaip tai veikia:
- Norint pradėti tiesioginį pokalbį su LEMONA electronics komanda, paspauskite oranžinį „LiveChat“ mygtuką dešinėje ekrano pusėje.
- Klientų aptarnavimo skyriaus atstovas per kelias sekundes prisijungs prie pokalbio ir padės Jums rasti sprendimą ar atsakys į kilusius klausimus.
- Papasakokite apie savo klausimus ar problemas, o mūsų atstovas realiuoju laiku suteiks pagalbą ir rekomendacijas.
- Kai Jūsų problema bus išspręsta, arba į Jūsų klausimą bus atsakyta, nedvejodami užbaikite pokalbio sesiją.